8 tygodniowy TRENING MINDFULNESS

KURS ŻYCIA OPARTEGO NA UWAŻNOŚCI MBLC

MINDFULNESS BASED LIVING COURSE

16 października – 18 grudnia

Niedziele 18:30-20:45

 

Online na Zoomie

O kursie:

Czy cierpisz na natłok myśli? Czujesz, że nie masz dla siebie czasu, że emocje Cię zalewają? A może trudno jest Ci cokolwiek poczuć Zdarza Ci się zamartwiać? Masz poczucie, że życie przecieka Ci gdzieś między palcami, tygodnie zmieniają się w miesiące a miesiące w lata?

Jeśli na przynajmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/aś tak, to zapraszamy Cię na ten kurs.

Pomoże Ci on złapać więcej życiowej równowagi i spokoju, da szansę na kontakt z własnymi uczuciami.

Uważność to otwieranie się na doświadczanie swojego życia w pełnym jego wymiarze, w każdym momencie i chwila po chwili w obecności oraz akceptacji. 

Uważność pomaga poszerzać samoświadomość. Dzięki niej możesz lepiej zrozumieć działanie umysłu i ciała oraz naturę emocji i myśli, co pozwoli Ci poszerzyć perspektywę i bardziej cieszyć się życiem. Kurs uważności ma charakter praktyczny i to Twoje własne doświadczenie jest podstawą dla nauki. Pomocna w tym procesie jest grupa, wraz z którą, w bezpiecznej atmosferze zaciekawienia i życzliwości, będziesz odkrywać jak działa umysł.

Aby uczestniczyć w programie nie potrzebujesz wcześniejszego przygotowania ani doświadczenia w praktyce uważności.

Ten kurs jest dla ciebie jeżeli:

  • poszukujesz więcej spokoju i równowagi w życiu
  • chcesz nauczyć się inaczej reagować na stres a przez to obniżyć jego negatywny wpływ na zdrowie
  • chcesz lepiej poznać i zrozumieć siebie
  • chcesz przestać reagować w sposób automatyczny i świadomie wybierać, co i jak zrobisz
  • zaciekawiła Cię uważność i chcesz dowiedzieć się, czym ona jest
  • chcesz nauczyć się lepiej dbać o siebie
  • praktykujesz medytację i chcesz ją pogłębić, poznać inny nurt

Kurs ma charakter szkoleniowy i rozwojowy, nie jest to psychoterapia.

Pozytywne efekty udowodnione badaniami to m.in.:

  • obniżenie poziomu lęku i stresu
  • podniesienie odporności psychicznej i fizycznej
  • zwiększenie zdolności do utrzymania uwagi
  • podniesienie umiejętności regulacji emocji
  • zmniejszenie podatności na stany depresyjne
  • zwiększenie umiejętności koncentracji
  • zmniejszenie chronicznego bólu przez zmniejszenie poziomu odczuwania bólu fizycznego
  • obniżenie ciśnienia krwi

Program

Tydzień przed – Czyli czym jest uważność

Tydzień 1 – Zacznij tam gdzie jesteś (uważność i niespokojny umysł)

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce obecności

Tydzień 3 – Wprowadzenie oparcia dla uważności

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli

Tydzień 6 –  Postawa obserwatora

Dzień Uważności – Zanurzenie w praktykę

Tydzień 7 – Samoakceptacja

Tydzień 8 – Życie z uważnością

Kurs zawiera

  • konsultację telefoniczną przed kursem
  • 9 spotkań grupowych trwających ok. 2h 15 min
  • Dzień Uważności (6 godzin)
  • nagrania do regularnych ćwiczeń w domu  w oparciu o metody poznane w trakcie całego kursu (od 15 do 50 minut dziennie)
  • podręcznik w formacie pdf
  • opcjonalną konsultację podsumowującą po ostatnim spotkaniu
  • certyfikat, jeśli będziesz na co najmniej 6 z 9 spotkań
  • grupa na Facebooku dla absolwentek i absolwentów
  • dostęp do comiesięcznych spotkań “Praktykujmy razem” na Zoomie 

Terminy

Niedziele, godz. 18.30-20.45 (Dzień uważności 9.00-15.00)

16.10.2022, 23.10.2022, 30.10.2022, 6.11.2022, 13.11.2022, 20.11.2022, 27.11.2022, 4.12.2022 (Dzień uważności godz. 9.00-15.00), 11.12.2022, 18.12.2022

Miejsce

Online na zoomie

Kurs jest w formie online, prowadzony w czasie rzeczywistym, więc konieczny jest dostęp do sprzętu ze sprawną kamerą i mikrofonem. 

Zajęcia nie są nagrywane. 

Prowadząca

Magdalena Wegner – nauczycielka Mindfullnes, certyfikowana trenerka Porozumienia bez Przemocy, praktyczka Analizy Transakcyjnej, socjoterapeutka i konsultantka. Założycielka Wyspy Zmian.

Cena

Cena kursu online to 1100 zł

Jeśli zapiszesz się i wpłacisz zaliczkę przed 31.08.2022 możesz go mieć w niższej cenie: 900 zł

Jeśli pieniądze są dla Ciebie jedyną przeszkodą, skontaktuj się z nami, znajdziemy jakieś rozwiązanie.

INNE WAŻNE INFORMACJE

Kurs ruszy, jeśli zbierze się grupa min. 6 osób, maksymalna wielkość grupy – 12 osób.

Po zapisie poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety i zaprosimy na 15-30 minutową rozmowę telefoniczną lub na Zoomie, aby rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości. 

Kurs superwizowany w Mindfulness Association Poland.

Uczestnictwo w programie NIE wymaga wcześniejszego doświadczenia medytacyjnego.

Zapisz się!

tel. 501 069 114 Magdalena Wegner
mail: magda@wyspa-zmian.pl
lub użyj formularza poniżej