8 – TYGODNIOWY TRENING UWAŻNOŚCI

ŻYCIE W OPARCIU O UWAŻNOŚĆ

10 maja – 23 czerwca

Wtorki 18:00-20:15

 

Stacjonarnie w Warszawie, Kabaty

O kursie:

Uważność jest sposobem otwierania się na doświadczanie swojego życia w pełnym jego wymiarze, w każdym momencie i chwila po chwili, w obecności i akceptacji.

Uważność pomaga poszerzać samoświadomość. Dzięki niej lepiej rozumiemy działanie umysłu, ciała i naturę emocji oraz myśli, co pozwala nam poszerzyć perspektywę i cieszyć się życiem.

Kurs uważności ma charakter praktyczny i to Twoje własne doświadczenie stanowi wsparcie dla procesu nauki. Pomocna w tym procesie jest grupa, wraz z którą odkrywać będziesz jak działa umysł,  w bezpiecznej atmosferze zaciekawienia i życzliwości.

Kurs ma charakter szkoleniowy i rozwojowy, nie jest to psychoterapia. Aby uczestniczyć w programie nie jest potrzebne żadne wcześniejsze przygotowanie i doświadczenie w praktyce uważności.

Ten kurs jest dla ciebie jeżeli:

  • poszukujesz więcej spokoju i równowagi w życiu
  • chcesz skutecznie obniżyć stres,
  • chcesz lepiej poznać i zrozumieć siebie,
  • chcesz zamienić automatyczne reakcje wobec bliskich sobie osób, na świadome i będące w zgodzie z Tobą,
  • zaciekawiła Cię uważność i chcesz dowiedzieć się, czym ona jest,
  • chcesz nauczyć się lepiej dbać o siebie,
  • praktykujesz medytację i chcesz ją pogłębić, poznać inny nurt.

Kurs MBLC nie jest psychoterapią ani jej nie zastępuje

Pozytywne efekty udowodnione badaniami to m.in.:

  • obniżenie poziomu lęku, i stresu
  • podniesienie odporności psychicznej i fizycznej,
  • zwiększenie zdolności do utrzymania uwagi,
  • podniesienie umiejętności regulacji emocji,
  • zmniejszenie podatności na stany depresyjne,
  • zwiększenie umiejętności koncentracji,
  • zmniejszenie chronicznego bólu przez zmniejszenie poziomu odczuwania bólu fizycznego,
  • obniżenie ciśnienia krwi

Program

Tydzień 1 – Zacznij tam gdzie jesteś (uważność i niespokojny umysł)

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce obecności

Tydzień 3 – Wprowadzenie oparcia dla uważności

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli

Tydzień 6 –  Postawa obserwatora

Dzień Uważności – Zanurzenie w praktykę

Tydzień 7 – Samoakceptacja

Tydzień 8 – Życie z uważnością

Kurs zawiera

  • 8 spotkań grupowych trwających ok. 2 h
  • nagrania do regularnych ćwiczeń w domu z nagraniami (od 15 do 50 minut dziennie), w oparciu o metody poznane w trakcie całego kursu 
  • podręcznik w pdf
  • Dzień Uważności
  • opcjonalną konsultację podsumowującą po 8 spotkaniu
  • certyfikat jeśli będziesz na co najmniej 6 z 8

Zasady udziału

Kurs superwizowany w Mindfulness Association Poland.

Uczestnictwo w programie NIE wymaga wcześniejszego doświadczenia medytacyjnego.

Terminy

Wtorki, godz. 18.00-20.15 (dzień uważności i ostatnie spotkanie w czwartek)

10.05.2022, 17.05.2022, 24.05.2022, 31.05.2022, 7.06.2022, 14.06.2022, 16.06.2022 (Dzień uważności godz. 9.00-15.00), 21.06.2022, 23.06.2022 (czwartek)

Miejsce

Warszawa, ul. Iwanowa-Szajnowicza

Prowadząca

Magdalena Wegner – nauczycielka Mindfullnes, certyfikowana trenerka Porozumienia bez Przemocy, praktyczka Analizy Transakcyjnej, socjoterapeutka i konsultantka.

Cena

Cena tego kursu to 1200 zł

Jeśli pieniądze są dla Ciebie jedyną przeszkodą, skontaktuj się z nami, znajdziemy jakieś rozwiązanie.

Zapisz się!

tel. 501 069 114 Magdalena Wegner
mail: magda@wyspa-zmian.pl
lub użyj formularza poniżej